اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۶۳۳۶

روابط عمومی: دیدار هیئت مدیره اتحادیه با فرماندار تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ , بازدید: ۳۴۴۱
صبح دیروز ۱۵ مهر ماه هیئت مدیره اتحادیه رستوران و سلف سرویس تهران در محل فرمانداری شهرستان تهران با جناب آقای عیسی فرهادی فرماندار شهرستان تهران نشست صمیمانه ای را برگزار کردند.

صبح دیروز 15 مهر ماه هیئت مدیره اتحادیه رستوران و سلف سرویس تهران  در محل فرمانداری شهرستان تهران با جناب آقای عیسی فرهادی فرماندار شهرستان تهران نشست صمیمانه ای را برگزار کردند.

 

در این نشست صمیمانه هیئت مدیره اتحادیه رستوران و سلف سرویس تهران ضمن تشکر و قدردانی ازتلاش ها و زحمات فرماندار و همکاران محترم در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه ی شهرستان تهران از ضرورت حل مشکلات مهم رستوران داران تاکید کردند.

اتحادیه با تاکید بر اهمیت نقش پر رنگ  رستوران ها در جامعه ، وجود رستوران ها را  یکی از مهمترین مراکز تفریحی برای مراجعه خانوادها برشمردند.

 هیئت مدیره اتحادیه رستوران ابراز کرد ،علاوه بر مسئولیت خطیر یک رستوران دار با ساعات کاری زیاد ، ایجاد اشتغال  و  فعالیت بدون تعطیلی مواردی چون متغیر بودن قیمت مواد اولیه و عدم افزایش قیمت  محصول رستوران جهت رفاه حال عموم مردم ارائه خدمات رسانی صاحبین رستوران ها را دشوار نموده است .

در ادامه هیئت مدیره اتحادیه مهمترین مشکلات رستوران ها را ارزش افزوده، مالیات،بهداشت،تعزیرات ، شهرداری  برشمردند.

عیسی فرهادی با تاکید برای بررسی مشکلات رستوران داران ، ارتقا کیفی مواد غذایی و جلب رضایت شهروندان و ارائه خدماتی عالی در صنعت رستوران داری را لازمه آرامش و امنیت شغلی برای رستوران داران و اهمیت همکاری  سازمان های مربوطه اعلام کرد .

در پایان نشست طرفین نسبت به تعامل و همکاری در زمینه رفع مشکلات صاحبین رستوران داران  تاکید کردند و مقرر گردید در نشست های آتی موضوعات مهم از طرف اتحادیه رستوران و سلف سرویس تهران  طرح و بررسی گردد.

 

از راست به چپ آقایان: قلی زاده، قنبری،رهبری،فرهادی،میرابراهیمی،فهمیده،بردبار مقدم 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016